سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهج البلاغه

نظر

https://uupload.ir/files/bb56_capture.png

دکتر طنازبحری رئیس کلینیک هماتولوژی بیمارستان اراسموس روتردام هلند ، در سن 10 سالگی به همراه خانواده خود به هلند مهاجرت کرد.

در مصاحبه ای که در مستند میراث آلبرتا(3) داشته است در مورد انگیزه ی خود برای بازگشت به ایران میگوید.

دکتر طناز بحری:

پدر و مادر من بدلیل اینکه من در آینده میخواهم برگردم دو سال پیش برگشتند ایران و الان در آنجا دارند زندگی میکنند.

ما الان داریم در مملکتی (هلند) زندگی میکنیم  که 45 درصد پولی که الان من دارم میگیرم برای مالیات میرود و قسمت هنگفتی از این پول صرف کشورهایی مثل اسرائیل میشود ، خرج کشت و کشتاری میشود که داره در افغانستان اتفاق می افتد. این برای من قابل قبول نیست من نمیتونم این را بپذیرم که با انرژی که من دارم اینجا خرج میکنم، کار میکنم این پولی را که من دارم در میارم خرج کشت و کشتار مسلمان هایی بشود که در جای دیگه دنیا دارن زندگی میکنن حالا نه فقط مسلمان ها مردمان دیگه.   

در خود قرآن هم آمده که شما نباید در جایی زندگی کنید که دور و برتان کفر است یعنی این دقیق در قرآن آمده است.جایی که هم جنس بازها هستند با هم میتوانند راحت ازدواج کنند تازگی ها بچه ام میتوانند بروند آداپت کنند .شاید برای شما خنده دار باشد اما من در حال حاضر ایران را مثل کشتی نوح میبینم هرکسی الان سوارش بشود بُرده اگر سوار نشه فرصت اش را از دست داده و ممکنه دیر بشود برای همین ترجیح میدهم که برگردم (ایران)

دکتر طناز بحری در 5 مرداد 1395 به ایران بازگشت.

 

منبع : مستند میراث آلبرتا (3)